Dag 26 – Mina rädslor.

AAHHH SHIIITTT!
Jag är en riktig liten fegis, hehe.
Som dom flesta är jag rädd för småkryp, typ spindlar och såntdär.
Råttor och möss är också läskiga.
Men min allra största fobi är nog grodor och paddor, så jäkla äckliga och slemmiga och ba hoppar fram överallt.
Jättejobbigt på sommrarna när dom är typ överallt och jag ska hem sent när det är mörkt, det är det värsta asså!
I sommras var jag på väg hem med min familj från våra kompisar och såklart sitter en FET padda mitt i vägen, jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra. Typ klängde mig fast vid mamma och gömde mig bakom henne.
Hahaha, jättejobbigt faktiskt :(
Jag är inte så rädd för höjder, men jag tycker det är läskigt med vatten. Speciellt när jag åker stora båtar.
Duvorna i stan är också läskiga.
Jag är rädd för att göra illa mig och vill helst inte göra grejjer som kan sluta med att jag får ont, hah.
En annan grej som är läskigt är kvinnor i burka eller såna långa klädskynkegrejjer dom har, påminner om scream ju!
Sen massa mer men de orkar jag inte ta upp, hehe :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0