En handbok för killar? Ja tack!

Killar är bra konstiga.
Förstår mig faktiskt inte på dom ibland alltså.
Dom tänker så konstigt.
Men dom är fina att kolla på på gymmet, ihihi, ögongodis.
Min gamla granne har typ världens megaarmar, helt sjukt, går runt där i sitt linne och ba BAM!
Jag kom på att klart han har linne liksom, om han försökte sätta på sig en t-shirt skulle den säkert spricka.
Nej nu blire satc på riktigt!
Imorn blire nog (hoppas jag) ÄNTLIGEN Zumba! Hihihi, det var fullbokat förra veckan.
TAGGAD TJEJ!
Juste jag måste fixa min cam också, så den funkar.
Ni måste ju sakna mina fina knasiga härliga underbara cambilder!
puss på er!
(imorn kommer nog dagens outfit upp också, äntligen vaa? ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0