1 september

Hej jag heter Johanna och jag har inte skrivit på 2 veckor och 3 dagar.
Hej Johanna!

Såååååååååååååå............vad har hänt sen sist?
Hmm...jaa...jag har slutat jobba och börjat skolan, jag har gjort min första läxa på flera månader och jag har faktiskt saknat att blogga lite.
Inte för att jag har någonting speciellt eller viktigt att säga, det har jag aldrig. Bara liksom för att få skriva lite strunt :) ni vet. Ah ni fattar :)
Jag har också köpt ganska mkt nya kläder som jag älskar och så har jag bestämt mig för att klippa av en ganska lång bit av mitt hår, men jag ångrar mig nog om 10 min igen som jag gjort den senaste veckan. Kan inte bestämma mig verkligen!
Har faktiskt inte hänt så mkt som spelar roll egentligen.
Men när vi såg en film i skolan som sa att man typ minns mindre än en fjärdedel av sitt liv så blev jag fett rädd! Tänk alla dom där dagarna man inte gör nånting speciellt, de e dom som glöms bort! Hur kul är det egentligen. Antingen så måste jag träna upp mitt minne helt galet eller så måste jag bara göra nått värt att minnas VARJE dag. Tufft hörni.
Men nu ska jag inte göra någonting alls för lilla jag börjar bli sjuk, fett förkyld. Och jag va på gymmet igår (shit va stark jag kommer bli!), säger bara: träningsverk, ontont ajaj.
Men jag måste gå och äta lite middag nu, fett hungrig tjej ju (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0