Typisktråktisdag

SHALLABALLAWALLA
som vi säger här i norra B.
Fast jag bor ju dock i mitten av Botkyrka, men iaf!
Jag hade mina nya skor idag, de va ganska skönt att ta av dom nu efter....*räkna*...10 timmar!
Men oh så fint. Vill man vara fin så får man lida pin.
Ska vila upp fötterna lite grann och sen dra till gymmet!
Pappa hinner inte gymma med mig idag så jag får gå själv. Sadface. Mobbad. Ensam.

Måste ba säga en sak assååå..de har blivit typ galet me gruppdelning med tjejerna i klassen, jag gillare inte. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Då e de asbra att hänga me grabbsen! Wille e min filur.

bussen går om 30 min (ja jag e lat och orkar inte gå en kvart men klaga inte för jag ska ju faktiskt GYMMA, går hem sen istället, de e skönt) så nu ska jag ba packa ihop allt och kleee pååå meeeg.
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0