Två snygga i ett inlägg

Tjena tjaba snorungar!
Luuuur, enda snorungen här är jag, fett förkyld lite.
Igår var aaaawesome! Tills vi skulle hem. Inte lika kul då.
Tack så mkt Dennis för att du stod ut med mig och Carro och sådär, hehe, de skulle aldrig jag gjort.<3
Kort kommer inom kort! (hahahaha kort - kort, hahahaha).

Jag har iaf klarat av en vettig sak redan. Jag har damsugit och skurat toan, otroligt.
Kom på en grej. Spolknappen på toaletten är nog det mest äckliga på hela toaletten.
Asså tänk liksom, dom flesta spolar ju innan dom tvättar händerna. Tänk hur mkt äckel de finns på dom! Och man rör dom!
Jag ska nog köpa mig såndär handsprit som jag inte kan uttala namnet på. Än mindre skriva namnet på.

Jajaaaaa, nu blir det movietime! Snabba Cash in my heart! Så snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg.
Som Paradise Hotel-Stefan (nej jag kollade inte på de men Carro har visat mig), vi såg han där han jobbar iförrgår.
Då dog jag. Jag ville lägga mig ner på golvet och dö. Jag tror nästan jag svimmade ett tag alltså.
snygg är han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag dö för min Joel Kinnaman.

Kolla tööötisen!


Stefan
Han hade hår och lite skägg nu när vi såg han, så mkt snyggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0