Tisdag = Firre

Tjabatjabatjo babyboo
snart kommer pappa hem och då ska vi till gymmet.
Han är min gymkompis :)))) fett bra :D
idag har jag varit i skolan ofc, för jag är ju en nörd.
rättskunskap, håltimme, matte, lunch, engelska, håltimme och kööörsång!
Inte dåligt inte dåligt.
På kören som jag inte riktigt vet om jag ska kalla en kör då vi bara är typ 10 pers men iaf, där blir jag gladis :))
de e härligt med musik och olika stämmor och mest bäst är att få sjunga!
Råkade sova förbi min sång igår, fett sorgligt. Men sånt händer. Jag var JÄTTEtrött.
Tog tag i mig själv när jag kom hem och rensade min stol från kläder. Det bara ramlade ner allting så de va lika bra. Hittade mina sockor där längst underst, dom har varit borta några dagar så jag blev en glad tjej :)
Nu ska jag byta kläder så jag e klar när pappi kommer hem!
pussiiii<3



ps. Tack så mkt Ida och Becki för den lilla pratstunden i skolan, den var väl behövd! En fet puss till er båda<33

Kommentarer
Postat av: Jennp

Söt cheyy

2010-09-21 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0