Så här på kvällskvisten

Juuuste.
Vetni.
Idag shoppade jag (mamma) en stickad typ kofta till mig, och tjocka svarta vanliga leggings ba!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSKÖNA!
Jag vill bo i dom alltid, vill typ krypa in i dom me hela kroppen för att dom e så sköna! Ekologiskt bomull, riktig fet tumme upp på de asså.
Ojojoj.
ah men iaf.
Vi käkade marrängsviss till efterrätt idag, för jag ville de :))))))) OCH JAG DOG!
För de e så gott, asså de e så gott så man typ vill ba slänga sig fram över bordet och ba vräka i sig. På riktigt.
Skulle lätt kunna göra de.
Alltsåååååååååååå. Jag vill ha massa grejjer. Som jag inte riktigt har pengar till. Då blir man typ derimerad. Sen ser man va alla andra har och då blir man galet svartis och avis och vill typ lägga sig ner och gråta.
Ibland asså.
Och ibland vetni, då önskar jág att jag inte alls va smal, utan att jag va fet, för tänk. Då fryser man inte, och man kan äta hur mkt man vill för man e ändå tjock. Och man måste ju va ganska gosig ändå, helt mjuk.
Typiska söndagskvällstankar som jag får.
Ah.
Hareee nu ska jag välja kläder till imorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0