Nu regnar det

hejeeeeeeeeeeeeeee
sitter i skolan med Vickan och Orre.
fett kul.
not.
kan inte ens kolla på kjell, finns ingen flash player, sickt.
Jag måste nog jobba lite matte....snart.
hehehehehe
storm ute, fett bra att jag ska vara i skolan till halv fyra :) då kanske de regnar sen när jag ska hem istället :D
I love Sweden.
men....de e kul att ha håltimme, börjar om en timmke och en kvarre (ja, kvart).
Ikväll ska ajg laga tacos, asduktig.
Sen ska jag möta upp Dennisen och sen ska han och jag möta upp Carrisen och så ska vi partaaaaaaaaaaaja hela natten long.
får se vart jag hamnar sen när det blir dags för att sova, hähähähähäh.
HERRÅ!

 [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0