My first kiss

hejeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Godmorgon!
Jag drömde en jätteskum dröm inatt! Kan säga att den innehöll en systemkamera, massa små butiker, stan, snygga killar från skåne och en gympasal. Det var också halloween och Emelie kom cyklande som häxa med huggtänder!
Vaknade flera ggr av att jag hade vridit kudden liksom åt fel håll.
Knäpp natt alltså.
Men men, snart ska jag klä på mig och dra mig iväg till skolan och äta lite potatisbullar med Ida, smarrigt!
Sen har jag engelska och historia och sen sluuuutar jag!
Ska se om jag hinner åka in till stan en snabbis för att köpa en spetströja jag vill haaaaa.
Får se får se.

ADIOS mina kära!<3



HAHAHAHAHA sköna juuu!
Kommer ihåg min första kyss, heheheh.
Det var bara 2 år sen men känns som huuur länge sen som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0