Megamysigamongomåndag

hehehehehej!
Idag har jag skrattat så mkt så jag har ont i magen! Victoria + Johanna = Skrattmaskin
Ah typ, hööh.
Var i skolan, sluta typ 12, som alltid på måndagar :)))
Då åkte Vickan och jag och kolla några rättegångar, asspännande!
Om jag inte har nått att göra någon dag ska jag göra de asså, på riktigt, fett kul.
Svårt att hålla sig för skratt ibland ba. Speciellt när dom säger att han hade en fläskfilé i byxan, hahahahahahaha!
Herregud säger jag bara.
Sen åkte vi till ett café och pluggade matte och snackade tjejsnaaack, Mickis kom också. De blev asmys :)))
Sen blev de sång, då blir man gladis, hihi.
Sen hem och hjälpa pappa med maten och få hem skorna jag beställt!
OMG jag är kär säger jag bara! Asså riktigt dökär, jag vill typ ha dom alltid, typ tillome sova med dom, och typ duscha tillome. Så snygga tycker jag dom e!
En supermåndag helt enkelt!

Sitter och lyssnar på massvis med Kelly Clarkson för hon e greatans bra alltså.
FAAAACEBOOOOK!
herrå.

 
glad_tjej93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0