Kusiner på besök

KAAAAAAAAAAAAAABOM!
Så låter de typ nu, min hjärna sprängdes precis.
Överbelastning tror jag de kallas.
Har pluggat matte i FLERA timmar.
Börjar få grepp på allt. Typ.
Inte spridningsmått, har ingen aning om va de e ens.
He..heheh.
Nu kom min gullekusin och knacka på rutan, asläskigt!
Han har snaggat bort håret, elakt, gillar inte snaggat.
Men är man 15 bast och cooola killen så är man!
 Måste gå och krama och pussa lite på han, tror ni han gillart eller? :)))
hahaha nejråå.
Värre med den lilla, kusinen asså. 9åringen, han tycker de e lite läskigt dedär tror jag.
Spelar hellre GTA och skjuter folk, jappjapp.
Men nu ska jag gå för de luktar mat och jag är vråålhungrig (A) hihihi!
herråherråherråherrå!

Nepp hitta ingen ny bild på kusinerna sååå....här får ni, hähähä (6)
 hihi söta barn :))))

ps. Dagens stora puss går till Jennp som fyller år idag och är en aasball b-rud :D PUSSSSSS<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Jenpppp

Ahemn tackarrr assåååå, STEFFEEEE!!!!! N.. Nä.. Näe, det.. Det va inte Steffe.. :( <3 <3 <3 < 3<33<3<<32414

2010-09-26 @ 23:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0