Johanna älskar:

JEANS! Vill alltid ha nya, mermermermer.
Det är lycka att hitta ett par som sitter så snyggt att man blir kär i sin egen rumpa.
Jeans är kärlek.
Här e mina favoriter:


G-Star
Töjjer dock ut sig när jag använt dom ett tag så dom blir lite pösiga. De e ganska tråkigt. Annars älskar jag dom. Lite småtuffa sådär.



Gina Tricot
Nej, Gina har inte bara skit! Jag har inte gillat dom här så mkt innan men nu på sistone är dom nog mina allraste favvosar. Dom har också dragkedjor nere vid anklarna på sidorna. Töfft! Haha.



Dbrand
Lite högre i midjan, men de e bara skönt. Då vet man att dom sitter kvar, haha. Väääldigt stretchiga, tillome mer än jeansleggings typ. Asskönt, man kan verkligen röra sig i dom även fast dom e superslim, haha. Även mina senast köpta :D puss på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0