Jag luktar dig...(A)

Tjaba tjena mittbena förfan :D
Igår var en awesomeeee dag :D fick en klocka och pengar och presentkort och sådär!
Farmor och farfar kom på kvällen och firade mig :) söta!
Och så bokade jag bord på Fridays till Fredag! (såklart), blir ut och käka med brudsen :) skoj juu!

Idag va jag i skolan, sen hos tandis. Fett elak tandläkare, hon gjorde illa mig.
Inte kul alls.
Typ skar bort mitt tandkött. Kändes de som.
Och sa att jag hade hål, MY ASS! jag har aldrig haft hål. hon hittar säkert på.
Häxa.
Sen efter skolan åkte jag och fixade min nya klocka som va galet för stor, haha.
Hem och käka lite snabbt sen hem till J och ... hihihii nej rååå
men vi kolla Idol och sådär :D han gilla de inte så mkt men jag gjorde :D och gör.
Men nu ska jag snart hoppa i säng tror jag.
Imorn blir de hem till min Wille efter skolan, får se om de blir overslagg där dåå.
herrp

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0