Fett katt

hehehehehehej
Jag är sjukis. Lite. Har typ lite feber, och ont i halsen. Och ont i huvudet. Fryser.
Ah ni fattar.
Fett hungrig blev jag nu med. Vill typ ha tacos...eller spagetti och köttfärssås. eller köttbullar. Mina favoriter är alla tre.
Tacos mest. Det är bäst. (rim?)
Var i skolan en snabbis idag, lyssna ba på politiksnack och sen gjorde jag en power point med min parti-grupp. Hela tiden kände jag: usch jag mår inte braa.
Och nej de gör jag inte.
Så nu ska jag gå och äta för jag blev FEEEETT hungrig, fast jag vill nog helst ha en McFeast.
Eller två. Så hungrig är jag!
Sen ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på sex and the city och dricka te och sova tiiidigt.
Och imorn ska jag till tandläkaren och laga mitt hål, jag är jätterädd. Inte kul alls. Jag har ju aldrig gjort de.
Jag vill inte ha massa skit i min tand :( lagning. Kan man inte ba typ...liksom gå tillbaka i tiden och radera att de ska bli ett hål :D tänk om man va så teknisk, de skulle va nått.
Nu ska jag gå och äta upp kylskåpet. Innan jag har öppnat de, jag ska ba trycka i mig HELA skåpet. Så hungrig är jag.
herrååå

 kissekatt

ps. Igår fick jag min nya telefon, JÄTTEfin och cool är den. Nu ska jag ba lära mig hur den fungerar och såå

Kommentarer
Postat av: jennpppp

"Innan jag öppnat det" hahaha <3

2010-09-16 @ 10:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0