En fett rolig och klockren rubrik

Gokvälllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Jag hade tagit VÄRSTA fina bilden på min outfit till er, så ba råkade jag spara den nånstans jag vet inte var och nu hittar jag den inte, helt lost är den.
Fett synd.
MEEEEN
Idag var det som sagt en kort dag i skolan, gick superfort!
Åkte till stan efter skolan med Barrisen. Blev inget firande av farmor för min del, men jag älskar henne ändå!
Kom hem till ett tomt hus med en ny halsduk och en söt topp.
Gosa ner mig i sängen med te och film.
Men nu efter halva filmen blev jag helt galet trött så det blir till att sussa för mig.
Imorn blir det en lite längre dag i skolan tyyyvärrrrr.
Men sen blire lite partyparty, najsssss.
GONATT!

 Jag och min William<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0