Detta fält måste fyllas i

Tjena snebena!
Kom hem för ett tag sen typ nyss.
Igår när jag kom till Nattis satt vi och pratade i några timmar, hihi. Sen blev vi hungriga och märkte att det bara var vi och hennes brorsa hemma så vi fick laga mat själva. Haha. Kött och potatisbollar :D
De tog ett tag innan vi fattade hur man skulle göra men de blev riktigt smarr :D vi e inte helt lost i köket iaf!
Sen letade vi oss ner till Preem och shoppade lite dippsås. Grönsaksdipp is the shit!
Lokalsinne är dock inte våran starka sida, hahahh.
Jag va grymt trött och somnade vid klockan 1 typ.
Vi vaknade inte så sent idag och ah sen ba chillerillade vi tills jag bestämde mig för att åka hem.

Jag hade lite planer på att åka och gymma men tror faktiskt inte jag orkar de, hahah.
De får bli imorn.
Jag ska kolla Sex and the city (A)
herråherråherråååååråråråår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0