BOMCHICKAWAOWAOOooO

Godmorgon godmoooorgoon (hör du fåglar sjunga...(8))
Jaja.
Sitter här i min fortfarande varma säng och har precis vaknat.
Jappjapp, längstaste sovmorgonen i historien.
Eller asså jag börjar iaf kvart i ett.
Käkar lite mjölk och flingor, smarrrrrriigt, och funderar på va jag ska ha på mig den här KALLA dagen.
Blir typ långkallingar, jeans och termobyxor, och sen också underställ juste. Ska nog köra på två stickade koftor också och min vinterjacka. Fem halsdukar lindat runt hela kroppen blir nog också ganska bra.
heheheh... ellerrrr?
Blir iaf pannkaka till lurre, hur gott e inte deee :D
Jag brukar vara lite busig och hälla i typ 2 teskedar vaniljsocker i smeten, de blir aaasgott! Prova :))))


blir tyvärr ingen tårta för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0