Är du vaken Lars?

Det svåraste är att börja ett inlägg, så jag tänkte hoppa ver det och bara börja direkt i mitten eller slutet eller så råå :)
Vi hade bara två lektioner idag tyyp. Mentorstid (räknas ju knappt inte), psykologi och engelska.
Kollade film på engelskan så de va najjjjsss!
Jag och grabbsen gick till Hemmakväll och shoppade lite candy att ha under filmen (A) hihi busigt.
Måste plugga lite psykologi nu för vi har prov på fredag, heh.
Sen ska jag ta med mig någon bra film och gå hem till J'. Kanske lyckas få honom att slå på Idol lite också (A).
Juste efter skolan idag shoppade jag en aaaaaaaaaasfin ring och en jäääättesöt topp. Bilder kommer så småning om. (ja, mitt köpstopp är över, lyckades bara någon dag eller två, kanske tillome tre.)

Min favvolåt just nu:

(min historialärare heter Lars, kom på de nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0