Ordning och reda, pengar på fredag

Hejhej hemskt mycket hej!
Living tha dreeeeaaaam!
or not.
Sitter hemma, har lagat mat med mor-san, ärlikamed mamma.
Tacos, my favourite! (säger det sådär asnördigt som bara jag kan)
Idag har jag varit i skolan hela dagen lång.
Ah eh de va ju skoj.
or not.
Ikväll vill jag mysa gärnet men.men.men.men!
Viktor överger sin råcoola flickvän (alltså jag), för att gå på turkkalas i Hallunda. (inget illa menat, men Hallunda är ju ändå Hallunda).
Så jag ska sitta hemma och proppa i mig massa godis som jag ska gå och handla av snygga killen på ICA.
Han är min framtida man men han vet det inte än.
Villa, volvo, vovve.

Jag är jättesugen och hungrig på Tacos och vill bara liksom vräka i mig. Men måste vänta på pappa som inte kommit hem än. Ska nog ringa och skynda på han lite. "KÖTTAKÖTTAKÖTTAKÖÖÖÖÖÖTTAAAA!"


Jätteny, tog den för någon sekund sen.
Idag hade jag en fuldag så jag ville se ut som en panda.
Fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0