Johanna tipsar!

Långa naglar - Det är bra om man ska öppna t.ex. baksidan på mobilen, det är fint och det är asskönt att killa på ryggen med. Fast då är det bäst med långa armar också, om man inte har någon som gör det åt en, till exempel en pojkvän eller bästis eller så. Men jag som är mobbad får göra det själv.
Men sen finns det dom som tror att man behöver hur långa som helst, de behöver man inte. Då kan man helt plötsligt inte göra någonting alls.

Den här b-ruden går lite överstyr:



Pippi Långstrump - För hon är cool! Och tuff och jag skulle vilja vara som henne. Hon var min förebild när jag växte upp och det är hon fortfarande. Hon är en stark flicka, på alla sätt! Hon är min absolut största Idol.



Sockor - Då slipper man frysa om fötterna.

Det är mina fossingar på bilden, mammsen har gjort mina sockor :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0