Visste du att...



* Jag är singel, för jag vet inte vem jag ska välja av alla som klänger på mig.
* Jag är 3 meter lång, väger 200kg muskler och känner maffian.
* Jag trycker på nödstop i rulltrappan för att ge tjockisarna lite motion.
* Ibland måste jag stanna upp och fråga mig själv "Varför är jag så cool?!"
* Allt man slickar på äger man.
* Ingen tar mig seriöst för jag är så snygg.
* Jag kan knäppa upp en BH med en hand.
* Ibland tänker jag på nått kul, men sen när jag säger det högt märker jag att det inte var så kul.
* Jag tror att tekniska saker fungerar bättre om jag slår på dom.
* När jag ligger under täcket tror jag att ingenting kan döda mig.
* Jag borstar skorna på fransarna i rulltrappan.
* Jag blir ful på bild men är awesome i verkligheten.
* Arlas mjölkpaket är källan till all min kunskap.
* Så fort jag sätter på mig mina ipodhörlurar är jag i min egen lilla värld.
* Jag älskar att få ett sms som gör min dag 100 ggr bättre.
* Jag älskar att se andra missa tåget.
* Jag älskar att få ett godmorgon/godnatt sms.
* Jag kan börja skratta helt random för att jag komemr att tänka på nått kul.
* Jag älskar att bli killad på ryggen!
* Jag brukar alltid fixa alla andras problem, men när det kommer till mina egna problem är jag helt lost.
* Jag brukar fånga ögonkontakt med snygga främlingar på stan.
* När jag ser skolmaten tänker jag automatiskt "Vad fan är det här?!"
* När någon säger "hahaha" istället för bara "haha" vet man att man har lyckats.
* Jag brukar säga "aj" innan jag vet om det gör ont, bara ifallatt.
* Jag skulle krama dig hela dagen om jag kunde<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0