tummen uuuupp

Jag börjar 8 imorn! Det är kul!
Det gillar vi! (Y) :D
Så jag måste verkligen hoppa in i duschen nu och sen sova :D det gillar vi ännu mer!
Vet ni vad vi gillar allra bäst då?! :D:D:D
Att jag ska leka med Carro imorn efter skolan :D
Så mig ser ni inte röken av på länge ska ni veta!
Men ni ska inte vara ledsna, för jag kommer nog hem sen, antagligen.
Om allting går som det ska :) och det hoppas vi ju :D
Vi måste ju vara positiva! Eller hur?! :D

Haha, åh så geek.
Jag går nu iaf.
hare göttigött. eller som dom säger nere i Göteborg: görgött! (nu blir Nicklas stolt, det vet jag)



ps. ska man ta en kopp te innan man somnar? eller får det vänta tills imorn bitti? hmmmmmmmmm ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0