tooooorsdag

EEEEEEEEEEEEtja.

Vill ni veta en grej
jag kom på imorse när jag skulle dricka mjölk?
Att om jag får en kossa ska jag döpa den till Muu.
Bara så ni vet. Alla copycats kan ju slicka sina rumpor och komma på nått eget.
Sen vill jag bara påpeka att Carro är mysigast att krama på.

Idaaaaag, var skolan ganska jobbig med chill.
Vi hade spanska, mitt favoritämne! Efter alla andra ämnen.
Då kramade jag på Carro och pratade lite med Virrefirren.
Fast efter jag gjort allt jag skulle såklart! Man är ju duktig.
Sen hade jag Matte, där jag och min mattelärare pratade ut om mitt liv som suger. Vi kom fram till att matten är ljuset i mitt liv, min livboj att hålla i när jag håller på att drunkna osv. Jag och Sabine kom även på lite skoj saker som man kan göra i sängen, hihihihi, ni får inte veta!
Sen vare lurreburre som inte var god, så jag åt fil, de e smarr.
SEEEEN idrott, jag dog ganska mkt för det var ganska jobbigt!
Aa, sen va de drama och det var läskigt. Wille skrämde mig, inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0