tiiiiiiiiisdag

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhbcdsinbioF
hEJ CAPS LOCK ÄR FINT ATT SKRIVA MED. sKOOOOOOOOOOOOJA!
Asfult.
Jag har typ fått nå utslag eller nått på käken/kinden/hakan!!!! AAAAAAAHHHHHHH
Tror jag dör.
E liksom fett rödfläckig, jag vill bara dö.
Så ska jag liksom till ICA för att handla glass för jag håller på att baka en riktigt fet kladdig mumsig smarrig kladdkaka! (nej, ingen får smaka, den är min. BARA MIN!...mmmm...pms)
Men iaf, no make up för min del liksom.
Och halsduk upp över ansiktet, gick som en zoombie, borde ju haft toalettpapper egentligen för extra effekt, men det får bli nästa gång.
Jag invigde min skinnjacka idag! Eller asså, första gången iår iaf, de va najs. Jag frös inte.
Idag ska jag vara eremit och sitta inne hela resten av dagen, för jag ser läskig ut.
nu ska jag gå och hämta MIN kladdkaka!!!
herråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0