sleepyhead..eller?

Varför sover folket föööör
Klockan e lite och det är lov juu
Fast nej nu kom jag på att alla har ju typ rest till KALLARE ställen för att åka skidor. Palla det.
Tur att jag är här och är lite unik liksom ;)

Mamma säger att jag inte får använda foundation, för jag blir rödfläckig då, fast de brukar gå ner efter ett tag. För jag är torr. Så vi måste gå och köpa nån specialsalva på apoteket. Lite synd om mig är det allt. Jag tror jag behöver köpa ny foundation tillome, en ljusare, för haha, jag är blekfis. Men bara ibland.
Jag fattar inte riktigt.
Askuuuuuuuuuuuuuuuul

Näe, nu ska jag nog hämta lite mer kladdkaka, sen blir det sängen!
Såg precis att min plattång är i också....eh....eh...jag plattade håret imorse.
shit.
oj
hoppsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0