ooooooooonsdag

Hellubellu!

Skolan idag var helt ok.
Har blivit kittlad av Ida ungefär exakt hela tiden, och det hela började med att jag låg på bordet, knasigt.
Annars så va jag mest med mina fina grabbar :) dom är också knasiga.

Carro och jag har kommit på en sak. För att förhindra att råka ramla ner "mellan vagn och plattform när man stiger av" tåget så ska vi odla fett så vi fastnar på halva vägen. Annars som vi ser ut nu ramlar vi ju bara igenom rätt ner vetni. För vi är så små. Så vi måste bli lite större så vi inte ramlar ner. Ni fattar? Ah bra.

Oj nu blev jag helt plötsligt JÄTTEyr. Lite läskigt.
Men har lite español att plugga så vi höres latöör<3
och måla naglarna ska jag göra.
och sen ska jag på sång ikväll, wiihuu, skojjigt ggr tusen, yesbox, jag älskart
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0