NANANANANANA....BATMAAAAN

Kom hem för ett tag sen, går in och fram direkt till kylskåpet för jag är gaaalet hungrig.
Så öppnar jag dörren och !!! Det är typ tomt! Panik på de!
Knappt nån mjölk kvar!
Vad gör man då?!
Shit.
Aja, fick ihop ett par mackor iaf. Ost.
Mmmh
Det får duga, tills mamma kommer hem och lagar mat och pappa kommer hem och har handlat.
Idag var det faktiskt en vanlig dag.
Eller...jag sov typ max 3 timmar inatt, sen låg jag bara och vände mig, hela tiden, jättejobbigt.
Fick panik för tänkte att nukommerjagintekunnagåtillskolanförjagharknapptsovitmenjagharredovisningsåjagmåste!
Så jobbigt var det!
Men jag klarade de, såklart, Johanna klarar allt ;)
Redovisningen gick väll sådär, jag brukar inte vara nervös men nu av nån anledning jag inte vet så var jag jättenervös!
Det var jobbigt :(
Men nu ska jag äta mina mackor och...inget annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0