Löööööööördag

Jag får inte pierca naveln :'( sårvävnaden från förra piercingen är för tunn och mjuk eller nått.
Kommer inte kunna pierca förens om minst 1, helst två år.
BAAAAAAAAAJS!
Men sånt är livet, what to do liksom.

Ikväll ska jag äta middag med Carro på Tacobar (A) hihihi, smarr!
Jag är riktigt sugen, tacos in my heart you know!
Sen kanske vi meetar Jessica och Elin och drar viiidare.
Men som det ser ut nu så blire inte så. Ganska död lördag.

Jag lånade pappas systemkamera och tog lite fina bilder också förut (A)
Så de ska ni få se lite sen också :P
Nån av dom ska vi skicka in till nånstans och få ut i stoort format och sätta upp på min vägg också. Dags att de kommer upp lite bilder nu, ramarna har stått bredvid skrivbordet och väntat för länge nu. Haha.
herrååååååå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0