Hola alla bonitos läsare!

Okejrååå jag kan skriva lite rååå!
Jag har precis hängt upp lite tvätt, och innan det åt jag lite ägg och lite filmedbanan och innan det var jag ute och SOLADE :D asskönt!
Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite färg fick jag :)Fast det är det nog bara jag som ser, men aja.
Och de ska tydligen va bra om man har finnar, och jag har fått ett par sen jag började med p-piller. Det är ju inte kul alls! buhu, jag saknar min hy liksom. Men aja.

Idag är en sån där "inte göra nånting alls, för jag vet inte vad jag vill eller orkar" dag. Så jag typ gör allt det där som jag aldrig annars gör. Som att hänga upp tvätt t.ex.

Jag har också bestämt nu att jag ska inte använda några värmeverktyg till håret alls. Jag ska gömma undan plattång, locktång och hårfön! Mitt hår måste få vila lite! Så så ere...

I veckan ska jag pierca naveln!!!! Tänk de ni :D äntligen!
Men ah.
Adios Amigos! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0