herrå

Vill ni veta en tuff grej?
Jag vet att ni vill :D
Därför ska inte inte få de.

Men nu ska jag egentligen i alla fall faktiskt gå och borsta mina huggtänder, sen ska jag hänga mig uppåner och sova lite ett tag. Egentligen ska vi fladdermöss sova på dagen, men jag tycker det är mycket roligare att sova på natten som ingen annan!

Skämt å sido.
Nu går Johanna (människan) och bortstar sina tänder (hon har faktiskt huggtänder också, akta er) sen ska hon dunsa upp i sängen och leka.

SKOOOOOOOOOJA igen.
Jag vill nog inte sova riktigt än, hihihihihi.
Jag vill att Carro skulle vara här, så vi kunde vara knasiga tillsammans.
Men nu ere som det är.
Hon har tyvärr lämnat världen för att åka till isbjörnarna och åka lite skidor.

Nej men serri.
Nu går jag.
Borstar tänderna.
Och kissar.
Det behöver jag.
Hoppas ni antecknar.
För nu går jag..
nu...
nuuu...
GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0