fyra elefanter promenerade på en litenlitenliten spindeltrååååd

AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:O:O:O:O:O:O:O:OO:O::O:O:O:O:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
hej.
hejhej.
hejhejhej.
hejhejhejhej.
Min nya favorit är Jason Derulo.
Hejdå.
LUUUUUUUUUR!
Nu ska jag berätta om min fina vän Thommy :)
Han är snäll.
Han är rolig.
Han är bra.
Han gör mig glad när jag är ledsen.
Han blir glad av mig när han är ledsen.
Han är som en nallebjörn.
Han har bara varit elak mot mig en gång och det var när han skrattade åt mig när jag grät efter The Voice, men då slog jag han så det jämnade ut sig.
Han är också singel nu så alla tjejer kan satsa!
LUUUUUUUUUUUUUURRR Han är min, ingen får han.
Inte om jag inte godkänt dig iaf.
PUUUUUUUUUUUUUUUUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0