Caroline tar fram den vanliga Johanna igen :D

Carro åkte precis hem.
Har haft en supermysig dag med henne med galet mycket prat och galet mycket skratt och fniss!
Det gillar vi.
Fikade lite hallonpaj och latte på John Chris :) mysigt! Och sen på vägen hem köpte vi varsin kanelbulle...och sen nu åt vi nyss glass och våffla, hihihihihi!
Imorn är det slut med allt sånt.
Jag kommer rulla fram efter det här lovet, jag skojar inte!
Massa godis, chips, kladdkaka, bullar och kakor och sånt.
Haha, ah allt smarr ba :D
Men nu ska jag försöka hitta min mysoutfit tills imorn utan att förska se ut som en fjortis.
pööööss

 
ni anar inte hur mkt jag saknat den här bruden alltsååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0