blah blah blah

Nu är jag hemma!
Att jobba gick bra och jag har precis skrivit klart mitt CV, för jag satte upp som mål på lovet att jag skulle söka jobb ju!
Funderar på vad jag ska göra nu ikväll, hade tänkt ringa en friend, men skiter nog i det.
Får bli hemma mys kväll igeeen, de e skönt.
Kanske ska kolla på den där skräckisen jag inte vågade se igår, hahaha.

Skulle köpa ny mascara idag förresten, så går jag in på H&M i centrum, men dom har INGA mascaror :O dom måste typ ha tagit bort dom eller nått för ajg letade ÖVERALLT.
Kul att min mascara är torkad och typ smular på fransarna, fett äckligt.
Får köra med mammas ett tag till dååå.
Tills typ nån dag när jag orkar ta mig in till stan.
Imorn kanske, om jag inte ska jobba lite till då.
Aja, whatever.
EEEEEEEHHHHH
Syns spöken i fönster?!
För isf tror jag det spökar i mitt rum!
maaajgaaaaaad.

Kommentarer
Postat av: Keia

HAHA marcarorna finns i kassan ;) <3

2010-03-03 @ 21:26:58
URL: http://keiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0