J'<3C'

Hej
Hihi dålig uppdatering från moi.
Men men, sånt e livet.
Tänkte inte skriva så mycket här nu heller.
Jag känner mig ganska nere faktiskt.
Det borde gå över snart, det borde försvinna.
Det har gått lite mer än en månad, men det blir bara värre.
Jag hatar det här.
Jag har lust att bara liksom verkligen skriva av mig min ilska eller va fan de e som fyller mig så jag nästan spricker.
Det fungerar inte, ingenting fungerar.
Saknaden finns där hela tiden ändå. Fuck liksom.


Bilder från idag

             

du är allt bästevän<3

Kommentarer
Postat av: CARRO

aaw, sötnos, jag älskar dig så jävla mkt, de går inte att beskriva! du är bäst!<333333

2009-02-20 @ 00:04:40
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0