Test

Vi tar några frågor till tycker jag!

Vilken svordom använder du mest? Helvete, fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:15
Var köper du dina matvaror ifrån? Det är olika, ICA mest tror jag
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Haha, jag är nog lite av både och
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Kläder och skor!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja.
När var senast någon stötte på dig? Haha, uhm, det vet jag inte.
Vad åt du till middag senast? Onyttig som jag är så åt jag faktiskt donken.
Kan du vissla? Jadå, jag har ju lärt mig, lite iaf.
Tittade du på tecknat när du var liten? Såklart, gör det fortförande ibland.
Äger du några popband t-shirts? Nej.
När flög du senast? I sommras
Pratar du några andra språk? Jag kan alla språk. Not. Jag pratar bara svenska.
Har du gråtit offentligt? Ja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nja, just precis nu är jag inte så taggad på det.
Vad har du med dig in på bion? Kompis, dricka och nått gott att äta.
Vad har du för väder? Dimmigt, snö, kallt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte börjat på gymnasiet ännu.
När sov du senast på golvet? På jullovet
Vilken är din favorit drink? Ingen aning.
Gillar du din boendesituation? Nej, vill bo granne med bästis igen.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 2-3 tror jag, eller då lever jag iaf. Men om jag ska vara i toppskick måste jag sova betydligt fler timmar!
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Olika beroende på vilken dag det är
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha, ja det gör jag fortförande.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16 bast people!
Tror du på liv på andra planeter? Såklart
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Det hjälper inte att gråta, inget blir bättre, det löser sig"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja! Jag vill göra det.
Tycker du om att krama folk? Ohja, kramar är mysiga.
Äger du en digitalkamera? Japp.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Haha kommer bara ihåg att Sofie på gymnastiken trodde jag var Maria i Tsatsiki när jag började där.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, då sitter man ju och väntar i onödan.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Är du mörkrädd? Om jag är.
Tre saker du alltid har med dig? Mobil...mobil...mobil. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0