Skratt och gråt

Slänger in ett litet inlägg här nu innan jag går och lägger mig.
Min dag har varit helt upp och ner, värsta humörsvängningar asså!
Först imorse va jag helt död, sen blev jag typ glad sen blev jag jättearg, irriterad och sur på musiken för jag kunde verkligen inte spela sådär fort som man skulle, mitt tålamod tog slut.
Sen blev jag jätteflumm och skrattade non-stop hela engelskan, det gillade inte min lärare. Men ajg kunde inte sluta skratta, och tårarna bara rann, och Becka och Sara gjorde det bara värre. Haha.
Sen när jag skulle hem stannade jag och snackade lite me Mickis, Nattis och Carro och då började jag gråta på riktigt!
Varför har ni inte med att göra men iaf. Sen kom en liten plutt-tjej och frågade om vi kunde skriva på några papper typ å jag som stod och grät ba: Nu? :'(
å hon ba: eh...aa...
Men vi hade inte tid. Haha.
Ojoj. Sen kom jag hem och då blev jag sur på mamma och pappa bara för att ingenting liksom.
Sen nu e jag typ värsta glad. Jag vet inte ens varför.
Jag är helt störd.
Men nu ska jag dricka ett glas mjölk (varje gång jag tänker på smaken av kall mjölk när jag är törstig vattnas det i munnen, på riktigt asså :O riktigt häftigt på ett sätt nästan) sen ska jag borsta tänderna och sen håret och SEN hämta gose-Leo och sen ska vi sova!
gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0