Ny design igen!

Yes folk.
Nu har jag en ny design igen!
Men det finns så många fina!
Tar från en hemsida, kolla in!
Har inte så mycket att skriva, gjorde nationellt prov idag, det gick ganska bra.
Sen slutade vi en lektion tidigare så jag gick hem och la mig i sängen och kolla film och somnade till slut, trött som jag var. Eller är fortförande faktiskt, har inte riktigt vaknat än. Haha.
Väntar på att Carro ska höra av sig så ska vi iväg och kolla på ett gymnasium.
Men först! Ska jag handla dom där ubersnygga jeans/leggingsen på Gina Tricot.
Hon är på judiskt begravning, läskigt.
Läs hennes blogg btw, roligare och bättre på att uppdatera än mig, lovar!
Haha.
Nu ska jag gå och flörta lite pengar från pappa.
tjolahopp<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hur gör du sådär att man kan gå in på carros blogg?

2009-02-05 @ 19:33:05
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0