Nepal, kallt eller Afrika?

Blev inte klar med nattlinnet idag som jag hoppats, men nästa vecka, då jävlar!
HAHAHA bästa igår asså

jag: men...finns det skolor i Nepal?
Carro: nej där är det ju jättekallt och is!
Jag:...men ligger inte Nepal i typ Afrika?


HAHAHAHAHA mitt under föreläsningen på Rönninge Gymnasium, vi höll på att explodera av inhållet asgarv!
Idag va en sån där dag när man är superduper glad och förväntansfull för ingenting, typ fick värsta "glad-utbrott" som att de skulle hända nått kul man såg fram emot, men de skulle inte hända nått så de va helt sjukt. Både Carro och jag va så idag. Skumt!
Sitter och lyssnar på The Ting Tings - That's Not My Name, såå sjukt bra
puss på dom<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0