Mys med musik

Mih
Nu har jag handlat dom där jeansen/leggingsen och jag är KÄR i dom.
Dom är tajta, precis som jag vill ha de men sååå mjuka och sköna, som leggings.
Och såklart är dom supersnygga och sitter sååå bra.
Så underbara.
Jag älskar dom.
Kommer nog bild på dom imorn också, hihi.
Nu ska jag gå och duscha sen sova.
Btw är det roligare att blogga nu när jag har lite kul grejjer på bloggen.
Som ni alla antagligen märkt har jag fixat in lite braig musik.
Myspys på bloggen liksom!
Såklart kan inte alla gilla min musik så ni får säga vad ni gillar och vad ni vill höra så ska vi se om jag kan fixa det!
(Nej Thommy, jag vill inte ha din skrikmusik på min blogg, tyvärr)
gonatt och sov så gott alla små sötnosar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0