Litet test

Lite allmän fakta om mig och mitt liv

Hur bor du: I en villa med en mamma, en pappa, en storebror och en katt
Brukar du komma i tid: Ja, jag har blivit bättre på det!
Hur lång är du: Jag är ungefär 170cm, kanske lite längre men det låtsas vi inte om.
Kan du laga mat: Jadå, om jag har recept.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i nian, har fullt upp med att välja gymnasium, samhälle beteende blir det antagligen.
Vad har du på dig just nu: Jeans/leggings, linne, långärmad tröja, bolero, strumpor, trosor och bh.
Har du någon fobi: Ja. Jag hatar trånga okända utrymmen, spindlar och andra äckliga småkryp m.m.
Hade du en bra kväll igår: Igår var jag i stan med Caroline och den var superbra.
Vilket är ditt senaste inköp: Jeans/leggings.
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk ofc
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Barnbidraget
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp, det har jag.
Vad hade du sönder senast: Haha, jag vet inte.
Vem snackade du med senast: Carro.
Varm favoritdricka: Choklad.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Idag, haha.
Saknar du någon just nu: Ohja, många.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Haha du får väl prova dig fram om du vill veta.
Någon jag stör mig på: Det vill jag inte skriva här.
Intressen: Sjunga och vara med kompisar.
Senaste person du kramade: Mickis
Senaste person du ringde: Carro
Senaste person som ringde dig: Pappa tror jag
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Jaa!
Längtar du till din nästa födelsedag: Såklart jag gör.
Har rakat dina ben någon gång: Haha, jadå.
Är du sugen på något nu: Det är jag säkert, får bara inte komma på det.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga! Jag hatar kaffe.
Använder du hudkräm: Ja.
Attraheras du av män med skägg: Haha, det beror väll på hur personen ser ut i övrigt.
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop.
Brukar du baka: Ja, när jag känner för det.
Röstade du i det senaste valet: Jag får inte rösta ännu.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Kunde väll varit bättre.
Vilken låt lyssnade du senast på: "What hurts the most"
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, jag sov själv
Vad tycker du är äckligt: Mycket.
Har du pengar på mobilen: Jag är så proffsig att jag har abonnemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0