Helgens bästa;

Ja som ni kanske inte vet bodde jag hos Carro i helgen, inte helt planerat men mys!
Vi låg och grät av skratt flera ggr!
Såååå, här kommer helgens bästa;

Jag: "jag tar ditt täcke"
Carro: "aa, jag me"
*Båda tar tag i hennes kudde (som har samma lakan som täcket och ligger precis bredvid) och lägger sig ner bredvid varann för att sen börja asgarva*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Carro: "asså tänk att knulla Brad Pitt!"
Jag: "aa"
*båda blir tysta*
Carro: "Brads Pitt"
*båda börjar asgarva*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Carro: "Tänk om du somnar så kommer jag och hoppar på dig och skriker HILDENBURG!"
*båda börjar asgarva*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vid matbordet:
Sibbe (carros brorsa): "Asså man hör hela tiden från ditt rum ba: OMG HAHAHAAHHA"
*Carro och jag kollar på varandra och börjar asgarva*


Och MYCKET mera! Hahah.
<3


Kommentarer
Postat av: JAANA

"Tänk om du somnar så kommer jag och hoppar på dig och skriker HILDENBURG!"



haha, så typiskt något jag och mina vänner hade kunnat säga xD

2009-02-22 @ 21:09:25
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: CARRO

HAHAHAHAHAHA asså det var bäst.

hahaaha men ja bah satt här och garva tyst för mig själv när ja läste, så bah när jag läste dedär med hildenburg så kunde jag inte hålla mig, började asgarva. HAHAHAHAHAHAAHAH hildenburg. HAHAHAHA såååååå kuuuuuul! :D

fast kudden va också bäst XD

HAHAHAHAHAHAAH omg va roligt vi hade.

älskar dig!<3

2009-02-24 @ 00:56:07
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0