Första nationella provet!

Nationellt prov idag, i svenska, läskigt, usch
Men det gick bra tror jag
Svårare än jag trott men eftersom jag är så duktig går de nog bra :D
(när man är osäker gäller det att smöra lite för sig själv)
Sen efter skolan (vi fick sluta en lektion tidigare btw) drog jag och Carro till stan och shoppade lite :D
happyhappy, det kändes som att jag handlade massa men fortförande hade massa pengar kvar :O gud så bra :D xD
Handlade två bh:ar, ett par trosor och två tröjor (ena på rea, kosta bara 29:-, mycket bra Johanna)
Sen åkte vi hem till Carro och sen åkte vi med hennes föräldrar på öppet hus på Rönninge Gymnasium, verkade faktiskt bra så jag ska nog söka dit, men inte som första.
Sen så åkte vi hem.
Jag mår bättre nu men är dunderförkyld, väldigt störande eftersom jag vill börja träna.
Jag har ont under näsan, när man snyter sig så ofta blir de torrt och ont, ska nog smeta på massa läppsyl nu när jag är hemma (de vill man ju inte gå runt med ute liksom, blir helt blankt och kladdigt, tror väll folk att man snorar, haha)
Imorn blire vanlig dag, syslöjd, det ser jag fram emot! Blir jag kanske klar med mitt nattlinne, hoppas!
Sen så vet jag inte va jag ska skriva mer.
JO JUSTE! Carro och jag köpte våra efterlängtade Frapinos idag :D:D gottigott säger jag bara!
gonatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0