En ny Johanna?

Idag var det friluftsdag, jag åkte skridskor i kungsan med Mickis och Nattis. Mycket trevligt och roligt och kul och bra och bäst.
Vi åkte typ en halvtimme sen drog vi runt i affärer, hittade massor men hade inga pengar, synd säger jag liksom bara. MEN så hittade jag snyggaste jeansen och blev kär så då ringde jag till mamma och sen pappa och flörtade lite så jag fick dom! Då blidde johanna happy förstår ni. Mammas och pappas kommentar om dom "Har jag betalat 700 kr för ett par trasiga jeans?!"
Åjuste! Gud jag fick värsta kicken idag!
När vi skulle gå av skridskobanan så stod två tjejer och verkligen råglodde, inte diskret utan verkligen glodde och jag vart så irriterad och hann liksom inte tänka mig för innan jag slängde ur mig "Vad glor ni på?!" och då ba kollade dom bort fort som fan. Jag säger aldrig sånt, det är inte jag. Men jag blev så sur. Herregud jag fattar inte vad som är med mig idag. Bråkade lite me päronen och blev sjukt arg och ba skrek rakt ut och gick in på mitt rum och verkligen slog igen dörren, jättehårt. Jag har ju fan damp. Jag gör aldrig sånt. Men jag tror jag måste få ut all min inhållna ilska och besvikelse och sorg på nått sätt. Vad gör man inte liksom? Jag kan ju inte bära på allt för mkt, jag är ju bara människa.
Nu ska jag nörda The Sims.
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0