7 februari 2009

Tittade nyss klart på melodifestivalen, stör mig väldigt jättemkt på programledaren (vad hon nu hette, nej jo typ Petra Mede).
Emilia var min favorit, och den där supersöta killen! Vad han nu hette, herregud vilket minne jag har.
Idag var det kördag (nej det ska inte stå lördag, men de va de ju också) det var skojjsigt. Sjunga och leka roliga lekar hela dagen. Mycket skratt och trevliga människor. Mys.
Nu såg jag på svt's hemsida att den supersöta killen heter Jonathan Fagerlund, för er som bryr er.
Igår var jag och bästis (Carro) på bio, vi såg "I taket lyser stjärnorna", den var massa bra. Vi både grät och skrattade. Lite sjukt att inte stjärnorna i taket var med eftersom det liksom är själv titeln och eftersom dom finns i boken men jaja. Den var bra, värd att se!
På tåget hem pratade jag och Carro om det tjejer snackar i princip som mest om, just precis, killar och sex. Bakom Carro satt några fula nördar som kallade oss fjortisar.
Lata som vi var bestämde vi att vi skulle ta tunnelbanan från T-centralen till Hötorget. Vi kom fel och fick åka tillbaka och gå till Hötorget istället. Haha.
Carro var värsta rimmaren och fick mig tappa andan av skratt. Dagens bästa var "Jag spyr galla, mer mat till alla"
Så otroligt roligt, fast ni kanske tycker det låter sjukt drygt.
Imorn blir det ganska slappt tror jag, hoppas jag.
Nu ska jag memorera lite låttexter och bara glo runt lite.
puss<3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gå in här och rösta på Edward!



http://www.ajc.com/holiday/content/atlanta-holiday-guide/best-hollywood-vampire.html

2009-02-09 @ 14:05:36
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0