18februari2009

Jag har ont i min mage, asså jätteont
Jag vet inte vad det är
Det gör liksom ont liksom...som när man har mensverk fast det är inte det
Och sen så nu nyss skulle jag kolla på min mage, då var den helt svullen, jättestor
Visserligen är den stor redan innan men den va ännu större, jag får panik, vad händer!
Den e liksom värsta typ kulformad nästan, jag är gravid, not. Men jag blir rädd!
Och jag fryser jättemkt, som vanligt. Fryser hela dagarna i skolan å allt. USCH!
Idag hade jag egentligen tänk åka och träna men liksom jag vågar knappt röra mig för magen gör så ont. *tycka synd om mig själv*
Men jag ska nog gå å duscha nu och sen typ gå å lägga mig för jag e jättetrött och mår verkligen INTE bra.
Och juste inatt vaknade jag och kunde inte somna om igen för jag frös massamest och bara låg och oroade mig för en grejj, Carro, jag tror jag måste prata med dig! Jag är rädd! Och i värsta fall måste du följa me mig till ett ställe, vilket jag hoppas vi slipper! Ni people får inte veta vad detta handlar om tyvärr, privat you know.

slängkyss<3


Kommentarer
Postat av: CARRO

baby älskling, du gör mig orolig! :O

vi går imorn eller nåt, så fort som möjligt!

jag älskar dig!<3

2009-02-20 @ 00:06:40
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0