13februari2009

Idag tog jag en spruta, ajajaj, stackars mig ska alla tycka nu.
Nej men de gjorde faktiskt jätteont.
Varför undrar ni nu säkert, haha. Jag kan läsa era tankar, ja.
Jag tog typ vaccin mot livmoderhalscancer, nej egentligen ska man ta det INNAN man haft sex men ja, vad ska man göra?
Sen fick jag åka till skolan, blablabla tråktråktråk.
Spanska provet gick väll sådär, inte världens bästa men inte IG iaf.
Efter skolan drog jag med Carro, Mickis och Nattis till tumba, glömde mina vantar så jag pressade ner min ena hand i Carros vante (hon hade handen i), den knakade lite och blev lite uttöjd men det gör inget, haha.
Sen drog jag, Nattis och Mickis till stan och satt där och snackade några timmar sen åkte jag hem igen.

Tog nästan nyss ett varmt bad, riktigt skönt!
Börjar få ont i rumpan av att sitta här, haha, kul. Ska nog gå å lägga mig snart, e ganska trött.
Jag vill ha sommar bara så ni vet. Så ni inte råkar glömma bort det liksom. Bra att veta.
Haha.
gonatt sötnosar<3

Kommentarer
Postat av: CARRO

HAHAHA du är så rolig du :D

jag älskar dig!

2009-02-15 @ 13:54:54
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0