11februari2009

Vanlig dag idag då.
Efter lunch var jag Carro coh Sara så sjukt trötta på skolan och typ dog lite. Sen hade vi språkval och jag ba: asså, om jag ska palla dom här två sista lektionerna måste något hända!
och precis då gick brandalarmet :O
dum som jag är hade jag bara t-shirt på mig och höll på att frysa ihjäl. Så efter att ha tiggt lite värme från becka gick jag och carro till Sonny och kröp in i hans jacka, haha mys.
Men snäll som han är fick vi låna den, så Carro och jag lekte lite siamesiska tvillingar.
Sen hade vi SO, det var helt kaos. Alla skrek, pratade och skrattade. Och hela tiden hände något kul som gjorde det ännu värre. Peter fick damp. Carro fick flytta ifrån mig (som vanligt), det är ännu värre gjort av han för vi kan inte jobba utan varandra me de där. Så dum.
Sen gick jag hem med Christofer, Jonte, Marcus, Fille och nån annan kille dom kände.
Sen i skogen var det värsta is och dom började glida på den, hahah Jonte va så söt han ba gled ner på rumpan, haha.
Sen nu när jag kom hem fixade jag mig lite att äta, yoghurt och flingor, nyttig shit, för man är ju duktig.
Men nu kände jag att jag fick ont i halsen av yoghurten, hjälp!
pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0