Yesterday

Yes, min dag igår då!
Jag vaknade med "bad hair day" x10000000. Och eftersom att jag stod i år och försökte fixa till det så kom jag också försent till skolan, och såklart har vi SO på morgonen, japp, det betyder att jag hade Peter.
Han blev sur på mig och jag blev sur på han, jag kan ju säga att om man tar skolans värsta lärare x100000 så får man ändå inte fram hur min So-lärare är!
Menmen.
Sen hela dagen va helt seg och jättetråkig verkligen!
Så åkte jag till centrum och provade några tröjor/klänningar och min "vill ha" lista blev något längre, men såklat har jag inga pengar och kan alltså inte köpa något av det, alltså måste jag försöka övertala mamma att jag behöver dom där kläderna, huhuhu, näst intill omöjligt!
Så åker jag iväg till kören och känner mig äntligen lite hoppfull och på bättre humör, tänker att dagen kanske iaf får ett bra slut!
Men icke sa nicke!
Hemskheterna bara fortsätter hagla ner över mig när jag får veta vad som hänt under lovet...med killen som jag typ gillar!
Nej asså, igår gick jag och la mig tidigt, jag orkade helt enkelt inte med att få fler jobbiga saker kastade på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0